2021年10月24日 星期日

211024日晚22°C 68%:‘龍城’搵食

昨本想去九龍城食清真館既牛肉包,順便見識宋皇台站。但最怕排隊,周末去攞苦離辛,臨時只能改在茶餐廳解決。但總算食咗個久違既港式脆炒麪。

九龍城作為小食兼食材town,縱橫各有3、4條街,規模在18區裡應算數一數二,怪不得住西貢既發哥一家也經常揸車離幫襯。

九龍城的另一個特色當然係泰國town,加上泰華多源出潮州,因此也是潮食街。有個臨街攤檔既食品甚至只有泰文。唔係華人唔食得、唔敢食呀嘛?

我年來開始鍾意買餸。但呢個年紀先離學,自己又唔夠精靈,滿足下好奇者!買肉唔識豬、牛既部位;買菜只識分幾種葉菜、瓜豆...。但新鮮、老嫩、來源、安全度...一概唔知。

只知而家講究有機,價錢比一般貴三、四倍。但聽講好多半桶水,玩文字遊戲。係人都知,唔落藥,會有蟲蛀,菜葉有窿。但我如果賣有機都識講:而家係塑膠棚種,冇蟲架!我唯一見過有窿既菜,係新界北阿婆同孫女係街邊擺賣個幾棵,可信係自己種既。但平時係市區邊買得到?

我最白癡既係乾貨,十種識唔到一種。即使聽過名,亦唔知點食、為好食定為健康,更莫說自己整離食。乾貨鋪基本上只能睇下的調味品。

年前家人買咗包新加坡出既Lasa(叻沙)公仔面。好味,麵同湯都靚,但一人份量要20幾元。由此開始注意乾貨鋪有冇叻沙醬,想用離煮香港麵。如是發現,除咗專賣菲傭、印傭家鄉食品既小店,仲有專賣星馬泰食品既鋪頭。除咗叻沙、沙爹,仲有架咉,買離搽麵包,覺得好食過西人jam。然後轉念先知,所謂“satay沙爹”其實係閩南話既“沙茶”,因為“茶”發音“爹”。

總之,人老咗,但求平安健康,樂趣也趨於平凡。對買餸縱使無知,但無知也是一種樂趣,自己開心就好。

1 則留言:

匿名 提到...

如何每天買到全城(全區)最平、最新鮮的蔬果,其實,也不是一件簡單的事。