2021年10月30日 星期六

211030六Halloween午陰25°C 73%:FB唔使預我

建制忙於參選。呢次輪到自己打自己,上意最關鍵。

反制惱於週一起,出入當局既街市、醫院診所會個資「送終」。買餸可以幫襯街檔,但唔通唔睇病探病?的後生會點反制?

95歲的英女王遵醫囑,偷得浮生2週閒。為國辛勞70年,贏得世人厚愛名。但或許也是全身而退之時。長子無疑不及,但宇宙法則日換星移、薪火相傳,接棒後多少會有轉機既。按英國國歌,God自然會bless the King架啦!

近日中華頭條無疑係蔡英文親口證實美媒說的:有美軍駐台協助訓練台軍。台媒接著說:主要係中階軍官,約數十人,每半年在台、美間輪換。

但陸方咁厲害,我估早就知悉,而家大鬧純屬作勢。還睇武壓會否升段。2,300萬人,包括近年遷台的幾萬港人,要有心理準備

Facebook母公司借開發metaverse/元宇宙的新時代業務,昨起改名「Meta」。但Zuckerberg之心,路人皆知:Facebook近年劣評不絕,頻頻被歐美開刀,想正名洗底。

但同公司的Facebook、WhatsApp、Instagram等apps冇話要加稱meta,用戶似無須理會。

Meta源自希臘文,意為「超越」。港有人用粵語,諧音‘面癱’;在以色列人的希伯來語裡據說更諧音死亡。有人笑冇人讚好,可見民意反FB。

我以前做新聞,怕同行的政見對親友構成壓力,上Facebook一向只睇唔po,最多係偶然讚好。到近年,為免香港的政爭連累親友,好多親友邀約為friend,我都唔接納。

親友多已退休,但求品味養生。但近年香港為‘國’撕裂,Facebook成為戰場,連我都怕,更冇理由要親友因為我係friend,被我既同行政治轟炸。《聖經》話,人活著不是單靠食物。咁人活著就更唔係靠政治。

有人出於理想而無政治不歡,可以理解,但Facebook就唔使預我啦! 

沒有留言: