2021年10月4日 星期一

211004一晨陰30°C 68%:煩瑣哲學

晚後補:

下午做運動飲茶,睇到ICIJ年度報告的另一個細節,更說明呢班人冇腦,以為貪腐就係天下第一惡。

年度報告說,俄羅斯有清潔工出身既中年女子,係Monaco和國內都有豪宅,身家過億。

So what?中國好多百億富豪,原來可能係雞鳴狗盜,由0到億不過係幾年既事。我同樣唔知佢地既錢來得有幾清白。

原來ICIJ話,呢個女士好可能係普京早期既情婦。同樣,so what?我唔係話政要有情婦好,而係政要可能有100種evil,養情婦相對可能係peanut。

就以普京來說,ICIJ寧可佢養情婦定毒殺自己既同行?

以下上午上博:

ICIJ(國際調查記者聯盟)賣離賣去只有一種貨:各國政要有冇貪污、洗錢、避稅?實則美國政府既同道,只不過冇long arm of the law。

美國政府既全球反貪game,由CIA等情報機構打探。查到後,用秘密外交加特工,逼外國拉人返美受審。ICIJ則想谷起當地輿論,逼的“貪官”落台。

但ICIJ踢爆既人,通常位於“保守”地區,例如白羅斯,慣咗呢的irregularities。ICIJ只係自我陶醉,以為世界靠佢地就邁向光明。

我生性雜,覺得呢種所謂investigative reporting實則“揸住雞毛當令箭”(共產黨叫做“繁瑣哲學”)。港即便有特首在職時賣過股收咗錢又如何?身家若億計,筆數只不過係個零頭。最多請人補多幾倍稅囉,或者捐多幾倍錢俾有效既慈善機構。

沒有留言: