2021年10月8日 星期五

211008五晨3號波陰25°C 95%:我哋“威威“

近日新聞網站常見“GBA”,起初懶問係乜。今終於Google,原來係Greater Bay Area.

我都將近有5年冇再去三藩市所在既Bay Area,以後怕機會都唔多。至於GBA有冇機會上去,既要睇疫情,仲要睇身體。再老幾年,唔敢話轉幾次車後,仲有力行街睇嘢。

我冇大志,鍾意睇的有趣但可反映社會既新聞。例如老牌財團家族三代有人按「首置」既低稅買樓,價碼5億,香島道獨立屋,實呎近11萬。

我地既“姐妹市/競爭者”新加坡8成係公樓,私樓只佔2成。由於罕有,最近話市場火熱。星洲人平均又有錢過港人,咁熱到乜程度呀?

總理胞弟夫婦共同持有位於高尚地段Caldecott Hill既雙層洋房(港語相信係指獨立屋)放盤:佔地9,888方呎,6睡房、2客廳,有泳池、地下酒窖、工人房、錦鯉池,叫價9,622萬港元,港上述既首置盤夠買5間。

沒有留言: