2021年10月9日 星期六

211009六晨8號波陣風28°C 85%:起樓維穩壓倒一切

紮醒就8號,晨運留屋內。

記者搵到個話題:離港最遠既8號波。But who cares?市民真正關心既,怕係周六冇街去。但相信又唔介意:因為個風叫做 “獅子山”,港人最愛。港台不如趁市民8號冇定去,重播幾集最Like既“獅子山下”啦!

昨晨剛話風雨下冇人傷亡,中午就傳來高尚地段冧大棚架,砸死一名一子一女已成年既中年女工。

工權組織大嘩。記者終於搵到話題離反制北發大計既saturated bombing。但適逢週末,俾你嘈兩日咁多啦!

咁講絕非唔將人命放在第一位。但客觀上,善後靠幕後:對苦主合理既補償+改善規例加強保障。The world has to go on.

今日針對北發大計既另一個話題係:煲少米粥,其實缺地3,000公頃,遠超幾年前講既1,200公頃。

我唔信政府萬能,但又信最後多數找到數。起樓係維穩之本,誰敢不從?只不過政治記者本質上係自由派,靠踩權貴攞彩。

講句笑,由港九市區出動“北發”,其實與‘北伐’不止係同音之宜,因為要掃除無數咁多港開埠170年來既鄉土障礙。林鄭肯定冇咁大既bulldozer。但上面有世界最大既鑽隧道、挖海床、鋪路...mega機,無堅不摧。

至於支聯豎係港大既‘國殤之柱’ ,好心走就走啦,使乜咩理據!你顧掂自己先啦! 

有一對夫婦被發現藏有一把真槍和若干子彈,兼防毒面具、鐵蓮花…。果真有關國安,怕好大鑊!

美商會話嚴格檢疫阻招才,但向港府反映如對牆談話。再次說明抗疫東vs西2條路線之別:西方信病毒無法滅絕,只能與其共存vs中國信人定勝天,病毒一定可以滅絕,而且必須滅絕。

香港係中國領土,只不過國安前跟西方;進入新時代後,要盡可能與中央一致。

國安收料好全面:〈新西17區議員宣誓未過關 台灣觀選期間展「光時」旗列證據〉。

月底選立會報名,法基報〈逾半民主派…反對參選〉:逾半意料中事。但冇念到既係:所謂“逾半”只係53%僅超。我以為至少有7成。咁睇反而對當局有利:有唔少民主派未完全‘自閉’,想睇吓當局俾幾多空間。希望當局識do。

今日太多嘢想講,暫時係咁先。

沒有留言: