2021年10月6日 星期三

211006三晨晴28°C 67%:Oh, what a beautiful morning!

Oh, what a beautiful morning! Oh, what a beautiful day!

唔好誤會,我真係講天氣。唔係因為今日係香港既大日子,借題發揮,擦人地鞋。

朝早晨運。個日頭好靚,和風陣陣,好爽。仲咁啱邊做邊肚餓。

人頭60年,肚餓只當係「自然」現象。老咗先知肚餓唔係必然。因為,新陳代謝大減,胃口細,食少少就飽,甚至唔想食。因此,老來肚餓係福氣,要感恩。

林鄭今晨發表在任最後一份《施政報告》。佢梗係想借呢份來引出多5份俾佢名留青史啦,但邊有咁便宜。因為,精髓早已通天既呢份縱使富革命性,與戰後英殖的放任經濟決裂,改以中式一國兩制的社福路線再出發,但指導思想來自中國特色的社會主義,連落實背後亦靠人地搞掂班瑪沙、鄉紳。林鄭有幾多功勞,心照!你唔係唔打得,但百年積習,神仙都難救,你以為你係如來佛祖。

不過,針冇兩頭利,有人快樂有人愁。有名筆哀嘆:香港真的質變!香港的確係質變,可能對今後的後生、基層有利,但對而家中年以上、中層以上既人通常不利。

文化精英階層可能更不開心的是,長期被視爲香港定海神針的英式法治,可信亦將改弦易轍。我唔信香港會冇咗法治,但其內涵肯定好唔同往昔。

剛才翻網頁。抗爭新女神今續審,要求法庭多給些時間,因爲自辯,撰寫辯詞需時。女神在學時屬狀元級,由港去劍橋,初學科學,後來像魯迅,覺得法律才是社會基石,回港入港大學法,做咗大律師,以捍衛法治爲己任。

這是她上庭的第一場大仗,今後當陸續有來。或因此,法治基要報網站選了女神笑得純美的小照,爲她打氣,希望讀者Like。

林鄭今晨的演說與女神今日的庭上雄辯,且看邊個多po。女神,good luck!

Sit back and relax?

1 則留言:

匿名 提到...

我估她不想選下屆