2021年10月4日 星期一

211004一晨陰 29°C 71%:北區有福了,天國是你們的!

駐港央官話,新界北可能成為新的經濟中心。與此同時,當局放風:1. 洪水橋起鐵路,10分鐘到前海;2. 北環線會落到大埔;3. 港珠澳大橋駁埋深圳,Y形變一對倒Y。附圖見日前MP。

港重心北移絕對有理:深圳係珠三角既經濟重心,人口>2x香港,隔離既東莞人口都過千萬,何況仲有佛山、南沙、番禺。大橋打通深圳後,香港最終就無縫融入深圳metropolitan area。

這使我想起大紐約:紐約市(英國英文所謂proper)本身靠金融、貿易、旅遊、資訊(媒體、廣告),唔係就係我地香港囉。但紐約proper南邊隔一條河既小州New Jersey專長科技,係化工做研究(唔喺生產,所以冇污染)既重地,有世界名校Princeton既科研支援。紐約proper北邊揸車個幾鐘既小州Connecticut環境優美,以世界名校Yale為核心,係紐約proper old rich(new rich愛喧譁,要Sex in the City,多住在曼哈頓鬧市既豪廈)既社區。

這不就是Shenzhen Metropolitan Area十年後既佈局?到時,今日既香港相信就係Connecticut,傳統有錢人既窩,南區既beach就係歐洲既地中海沿岸,有Monaco、Riviera;北邊既前海就係New Jersey,創科工業hub。

當然,如果你而家有十億八億,也不仿買個南區乜乜灣、澳既單位,十年後也必定好搶手。Monaco既apartment搶手到有市無價。彈丸之地太矜貴,世上有錢人太多。想做Monaco居民,有100億都未必輪得到。

同意既話,快的去天水圍搶番個單位!恭喜而家住緊北區既朋友:你地有福啦,天國是你們的!

1 則留言:

匿名 提到...

多謝崔生簡潔、輕鬆的撮要: )