2021年10月12日 星期二

211012二晚8號靜25°C 66%:睇牙之感恩

周末打咗2日風,昨周一剛放晴,今午就又再見8號。兩連風,市民掃食物,似乎重厲害過去年初見疫情。 

但昨好感恩。一年前去杜牙根,剛做完前奏就頂唔住。接連兩次,未開始車牙就要中止,更要人離接番屋企。 

爛牙終要見家翁,今一年後再試。自己事先食藥頂住。醫生也記得我既麻煩,前奏做咗重要既變動,結果順利完成。雖然全程用硬物撐大個口,嘴脣痹到浮腫,但唔痛唔暈,完成後可以自己離開醫務所。Hallelujah!也好多謝醫生。 

杜一隻牙根前後要見4次醫生,每次隔一個禮拜。開咗第一次頭,先至能做接着個3次。否則隻牙幾咁唔舒服都冇法子。 

睇咗成年牙後,覺得牙醫或者似骨科醫生。一般外科手術切割軟組織,要輕手、細緻,以防切過界。聯埋傷口時,又似巧手既裁縫。 

但挑牙、車牙好用力,而且力度角度要準,以防車過籠,似車牀打磨。一日車足八個鐘,都幾辛苦。加上成套設備、有護士在旁幫手...。怪不得收費以千爲單位。 

相信也正因爲,睇一個症至少要半個鐘,除非疑難雜症,整牙基本上冇公家症(除非係公務員)。過去呢兩年,發覺有好幾隻牙有事,都幾係嘢! 

但我以前啲牙OK。事後念番,懷疑係前年入院,戴住個「龜殼」,在牀上幾乎平臥個半月。上身同水平成30度,係病牀上刷牙,用個杯接水,漱幾口就算。我估,蛀牙就係咁煉成既。由此看,世間事,有得必有失。我唔使做手術,避過手術風險,無須等傷口復原。但反過來製造爛牙,頭尾要整幾年,或者10萬起跳。 

但得失相抵,或者仍有着數。我相信,呢的安排,多多少少係天意。 

日前,海外一個熟人走了。天年,但出事一兩天就離去,顯見人到了個日,再也留不住。心裡要有所準備,接受命運。 

寫至此,Yahoo轉述SCMP話:中央交俾港府500項待辦的事。細睇原來指中聯辦在港傾巢而出訪貧問苦,收集了6,000多份意見,分成內地處理與交特區處理兩類。

我今朝看到這則消息,本能地想起古時既欽差,手執御賜尚方寶劍,可先斬後奏。地方官見咗就打冷戰。

何況還有半年就面對連任的問題。

沒有留言: