2021年10月30日 星期六

211030六Halloween晚24°C 77%:對澳洲有的好奇

澳洲基於意識形態,近年與中國頂心頂肺。而家更買美製核潛艇‘再武裝’,話明係防中。中國照例用14億人的購買力來反制。

港人有時因此而得。月前龍蝦輸華落閘,以一斤百元的廉價‘流落’香江,港人樂得大啖。但與此同時,億元計的澳洲龍蝦要屈蛇北上,港、內偵緝好唔得閒。不過,再過兩年,港日益與內看齊,恐怕也唔會再收留內地唔要既澳洲產品。

澳與華鬥,反過來也益咗‘反制’的港人。近日新增“Hong Kong Stream”計劃,吸收在澳大專畢業或有技術的港人居留,97年後出生無BNO者也有份。

我冇去過澳洲。以前覺得似美國:天大地大(人口密度仲低過美國),自然環境靚。但我對海灘陽光麻麻,鍾意文化歷史多的。

後來聽去過既港人講:澳洲物價貴,甚至貴過歐洲。唔係好明:地廣人稀,農礦豐饒,食唔嗮,使唔嗮,非出口不可,自己又點會捱貴嘢!或者係福利好,政府大使,稅重。好多年前就聽澳洲番離既朋友講,有單身媽獨力湊4個仔女,全靠領津貼,因為根本分唔到身打工。

我冇去澳洲,還因為北半球人既偏見,好難接受聖誕著住泳衣通街行。

但年來睇過啲澳洲歷史和劇集,明白每個地方睇深的,都可以揾到趣味。今後如果夠錢又有體力,都想去見識下。

有關澳洲既劇集,最Like既係“Pine Gap”,講澳洲中部in the middle of nowhere有美、澳合設的情報基地,監聽全球由海底電纜到太空衛星既電子通訊,以防有人對美、澳和盟友不利。

第二Like既係澳洲原居民扮探長既刑偵劇“Mystery Road”第一季。主角有型,節奏明快。

沒有留言: