2021年10月5日 星期二

211005二晨雲31°C 64%:通關可死心

疫情邁向兩年。以前啲人悲陰陽永隔,而家縱使彼此在陽,也可Zoom而不可及。港或有大半家庭分隔兩地。新到來的小生命從未見過彼岸的家人,更遑論看著其成長。

過去一年,香港多次放聲氣話即將可通關。我信以爲真,每次都預祝有摯親在深圳的友人。但每次都落空,此後唔敢再提。

如今還有半年就投票,林鄭肯定以通關求連任。但睇近日內地的抗疫措施,唔怕講:港凍過水!

上周,澳門突再見確診,珠海即日封關,雙方好多即日過關的人番唔到屋企。(拱北<->珠海只須步行幾百米,每日有成千上萬人往來返工買餸飲茶。唔同香港,與深圳隔幾公里既叢林,非搭車不可,唯返工返學的人先每日過關。)

澳門特首公開道歉後,與珠海斟咗兩日。剛打算開番關,澳門又見確診,於是又告吹。兩邊既人自然又媽!

今日睇建制報:〈新疆爆疫 黃金周遊客滯留 伊犁州飛機火車公路全停〉。話封就封,滴水不漏,病毒當然冇走雞。但試想你係遊客,回家前一刻突然封城,臨時要請假、俾多筆酒店隔離費,會點念?

講到底,疫情難免反覆。內地求全,一見case就全面圍封,借用張藝謀戲名,一個都不能漏。香港慣咗散漫、自己執生,點說服上面開關?

咁講,唔係主張好似內地咁嚴。但客觀上,形勢俾人弱,點玩呀?死心啦! 

沒有留言: