2019年3月31日 星期日

190431日Day23午後雲:病房餐三週不變

老母入院頭尾三日,今可回安老院。我仲要加油。
病房食物難食,應屬病人的共識。以過去三週的經驗,我不會質疑。
病人開飯應該是全院統一的:早七點半,午十一點半,晚五點。比午、晚探病時間大約早半個鐘。
但考慮到1,000人的大鑊飯,要所有病人都能入口(長者可能冇牙);符合健康準則(均衡飲食,清淡),還有成本(公院床位每日收費平過住劏房),恐怕算係咁。
對我這種佔少數的長客來說,真正困擾的是,午晚兩餐三週不變:
飯一碗,我通常食大半;
冇骨的雞肉或豬肉一碟,以雞居多,有時配的雲耳、冬菇、洋蔥、唔辣既椒,味道尚可。我通常食嗮的配菜,剩番的肉;
碎菜一碟,雖然有的油,但味道與烚(saap )差唔多。我通常食一半。
中午有湯,本是我唯一可食嗮既餸。無奈鈉低,限飲水,湯被 cut ,變成冇選擇。
但以上的餐單連食三個禮拜,每日兩餐,鮑魚都變雞肋。入院至今,每餐最多食一半。
另一半靠家人帶來的湯和生果。
但只要能及早康復,病房餐難食小事矣。

沒有留言: