2019年3月29日 星期五

190329五Day 21晚:想起同房阿叔

入院21日。中途換房。
此前在同層另一個骨科病房。同房斜對面既阿叔工傷頸椎(脊椎的頸部段),手痛,帶頸箍,等做手術。
阿叔比我早一日入,到我搬房仲等緊,期間不止一次推遲日期。
這才知,脊椎手術遠比一般骨科複雜。脊椎中空,包住大束神經。手術可能不僅是骨科醫生,還要有神經科醫生,大陣仗好多。
僅有的空檔又可能要先做突發緊急的病例。我同房的阿叔就要等空檔。每日清晨醫生巡房,就望係今日。我與他只好不時彼此打氣。
我鼓勵阿叔,讚他家庭幸福。太太每日送午飯來,單程要個半鐘,事後仲要番工。傍晚兒女輪流來,同阿爸有傾有講。個女仲每晚致電屋企,讓孫女透過視頻為公公打氣。我話,買唔到既福氣呀!阿叔說,出院去飲茶。
我搬房應有十日。阿叔應已做了手術。祝早日康復!
阿叔六十出頭。仔女早就勸阿爸唔好做。但阿叔做慣,唔想賦閒,怕更唔想要仔女俾零用。有工照開。經此一劫,話唔定正好下定決心,含飴弄孫。
阿叔客家人,做建築,拜觀音。
Bless you.

沒有留言: