2019年3月16日 星期六

190316六夜病床:誤導的標題及疑團


〈外交部副部長:新疆職業技能培訓中心將逐漸關閉〉太好的消息。
        看內文方知,on condition that: 反恐形勢改善。
       換言之,取決於中國的判斷。反過來,關閉後,一旦形勢再次緊張,可隨時恢復。
疑團
有銅鑼灣書店為前科,泛民林聲稱在港日間當街被綁,上到去遭酷刑。回港後報案,展示仍嵌在左右大腿的釘書釘。
如今定審:報假案判五個月。林生話上訴。
由於大腿既釘係真既,而且兩腿對稱,恐怖到難以想像,為了讓公眾安心,是否應查清楚:
1. 呢位林生點解重要到要「值得」綁上去?掌握了泛民既重要資料?國家機密?與內地「顛覆」分子連線?
2.  審訊過程中有冇同佢做過心理評估?有冇妄想症、自虐傾向、想出名到不惜去到盡?否則好難想像有人能夾生打釘落自己
      可能審訊過程中已交待過,恕我此前懶睇,覺得太匪夷所思。
       睇戲都知,內行人想虐待,無需留下咁明顯既手尾。最常見的是在身上綁一塊板,隔板敲打,震到你五臟六腑散嗮,但表面無跡象。
      當然,除非你相信,有人刻意有借打釘來嚇阻港人...。
       唔怕講,我好懷疑。

沒有留言: