2019年3月18日 星期一

190318一晚病床:連爛野都幫我整埋既病房阿哥

住院臥床,每日埋床幫我既醫護和各種阿哥阿姐怕唔少過五十人次。
量體溫、血壓每日就至少三次。還經常check血糖(拮手指),不時抽血。一早一晚派每日食既藥,期間還派不定期既藥。
但每日見得更多的是,著綠衫既阿哥阿姐。由早7點開燈、晚10點熄燈、派飲用水到幫病人洗抹、換片,都靠佢地,絕對係貼身助理。
但一位助理可能要照顧十幾個病人。個個病情、脾性都唔同,不但工作繁重,也很需要EQ。
至今埋過我床的阿哥阿姐,我都好感激。
有個阿哥,食飯時為我斟水。我話個Starbucks 保溫杯病房做野時跌落地,個蓋裂咗,小心割到手。佢拎起個杯,瞄咗一眼,默默地轉身出房,入離帶咗條截膠帶,黐番好個杯。
多謝佢都離唔切,唯有默默地說God bless you。

沒有留言: