2019年3月21日 星期四

190321四Day 13:脊椎係骨,但又唔同一般骨

傷腰椎,但幸而四肢無礙,唯套住龜殼臥床等自療。連續12日唔落得地,床頭最高30度,角度再大會痛,大小便無法自理。
期間內更幾未訓過。12x24小時除咗量血壓、抽血、食藥、進餐、等探病...做乜好?
試過睇書。但坐唔直,臥床舉起本書睇,書背後係天花板既燈,chaan到應,字反而好暗。
最後唯用手機。但用4G冇理由streaming睇劇,唯有睇文字新聞。
此外,老來入院,也更關心人生。唔係驚死,而係呢方面從小弱智,一般人早就明既道理,我而家先有所感。
因此,上博成為臥床既紅股。
骨科病房多數係長者跌親骨折,主治係打釘駁骨換骹。入院通常兩日就做手術,餘下係幾個月既康復期。
傷脊椎係少數。脊椎中空,包住大量神經,郁到一條都可能終身影響四肢既感覺、活動能力。
因此,脊椎手術有專門既骨科醫生做,而且可能要有神經科醫生在場,要夾時間。期間又要先做突發事件送來既緊急個案。非緊急既脊椎病人唯臥床等空檔,一周十日唔奇,忍!

沒有留言: