2019年3月18日 星期一

190318一凌晨病床:我冇乜complaint

醫療問題聽得多。傳媒出於天職,公眾基於同理心,尤其敏感。但限於時間和專業,難以深究因果上的細節,疑點很自然地歸病人得益。
這類事故又大都見於公立醫院,更顯得政府冇瓣掂。
今天新聞就說,政黨民調指57%亦即將近六成市民不滿意公營醫療,嫌:輪候耐;病房逼;唔夠醫護。
我算好彩,上週六上午先入急症室,大約中午轉入公立醫院。至今頭尾九日,臥床唔落得地,唔轉得身,連坐都坐唔直。
不僅食藥、打針,幾乎所有生理活動都要人幫先做得到。一日24小時,行埋我床邊做野既人,怕有三四十。So far ,冇乜 complaint。我好感激。
我同房既病友都係唔落得床既,而且可能入離仲早過我。側看為他們的服務,也不比我的差。
當然,話一次complaint 都冇,你都唔好信。有一次病友無法大便(創傷、臥床病人普遍既問題,包括我),谷住,要求放便。醫護由聽到到埋離幫病友鬆嗮,中間可能隔咗個幾鐘。期間病友call過好多次。事後難免呻下,但未聽說投訴。
我有一次同樣的問題,由開聲到獲得relieve 也大概有兩個鐘。肚好漲,但未至於痛苦,用耐性忍過去。
以我粗略的觀察,放便延後 不一定是拖拉,而可能是病房合計可能上百種工作,各有先後次序,輪住上。例如,放便後接著要換片,要等負責幫病人清理的病房助理,先完成其他病房預定的工作,可以抽身幫個別病人,而不能丟低其他病房趕過黎。否則其他病房怕會投訴。放便到底不算危急問題。
後來同人講起,跌到骨裂長時間臥床雖然認真黑,但由於出事地點,被送來呢間公院則是一幸。醫院相對較新、較寬敞。
骨科病房又多屬創傷,尤多長者跌斷腳,唔同內科、婦科病房,冇流感、糖尿、中風、癌症、母嬰...呢類。住了將近十日,未聞有社會話題的新移民問題。加上公院所屬的地區人口和階層算是中等 ,未見文初民調的兩大complaints。
一點了,要嘗試入睡。過去九日幾乎未睡過。清晨七點,病房就轉入high gear,週一更是病房一 週最忙的一天。要有精力接受治理。

1 則留言:

Patrickov 提到...

仍是那句:祝早日康復