2019年3月14日 星期四

190314 四午後°C 84%:武林兩大魔頭過招

     美國眾議院議長 Pelosi 先說,她不主張彈劾特朗普,以免分裂國家。換言之,任他做到後年1月任滿。
     Ethiopia 的波音機失事無人生還後,過去半年捱美國打的中國搶先禁飛這種美國機種,迅即獲多國跟進。以America first當選的特朗普遲遲不贊成,但昨終低頭。
      兩大魔頭都高明。
      Pelosi 來自美國的左派大本營三藩市,比誰都憎特朗普。她襟住500幾個同事,唔俾佢地彈劾,因為深知特朗普對外有「政績」,挾千億中國訂單,直接收買選民。彈劾執著於內政既誠信,怕唔一定拗得過佢,費時失事,只怕在大選年得失選民,反過來保他上壘。民主黨集中精力大選搶位方為上策。
       特朗普當然不想America 被banned,  但好漢不吃眼前虧。寧可先認衰,唔俾你玩大,集中精力對華、爭連任。
      Pelosi 精, 但特朗普都唔笨。30年前廣告話齋:你精我都精,飲杯竹葉青。
      第一回合平手。且聽下回分解。

1 則留言:

Patrickov 提到...

這也許就是美國制度令人嚮往之處:惡人當政,亦能為善。