2019年3月27日 星期三

190327三Day19午後:遇到一個好好的阿姐

臥床第19日。雖未准落床,但床頭升高的角度由30度放寬到60度,食飯較方便,初見有進展。
這兩天也遇到一個好好既阿姐。係走廊路經我房門時,我若咁啱要人幫,佢見有人揚手(注),每次都好爽手。
剛剛就因為入院以來,第一次跌手機落地,麻煩阿姐入房,做分外既事。她執起後說,放係枱穩陣的,放係床頭,升高床時易跣走。
她離去前,我照例對每個埋離幫我既人,衷心地講「唔該」。佢就話,「唔使咁客氣。」語氣誠懇,感覺上敬業,唔係只求本分。
阿姐看來明白臥床之苦,不介意伸手。咁就已好難得。
阿姐,我承蒙你照顧了。希望你工作、生活愉快,獲得賞識。上天保佑。
注:我入院至今未按過床頭鐘,以免護士擔心趕來,其實只是臥床時手腳受限,有些生活小事要麻煩人。

沒有留言: