2019年3月19日 星期二

190319二傍晚病床:有眼不識泰山

週末兩天,病房人手較少。昨週一就如其他工作場合,通常一周最忙。
可能十點左右,有著白袍的中年男士,以較工作人員舒緩的步子獨自行入離。入門兩張床,一張係我,另一張落簾。白袍走近我床前打招呼。
醫生此前已巡過房。見著白袍,受很喜歡的美國醫務劇"New Amsterdam"影響,以為係心理專家,睇下有冇病人有醫藥以外的需要,甚至義工做民調。
我話腰椎跌裂,簡單講了病情,說已比剛入院好... 之類。「睇你好精神,都好積極/樂觀...」(確實的用詞不記得)。
「(因為對我來說)不幸中之萬幸。」這是真心話,我由出事至今的確很感恩,在病床上不時會讀下《聖經.詩篇23篇》。
白袍離開後,鄰床話,剛剛個個係「院長」。吓?
我訓床冇帶眼鏡,睇唔見白袍前胸繡住既工種,認真搞笑!

沒有留言: