2020年12月8日 星期二

201208二晚20°C 62%:我多咗防疫誘因

今晨依約抵達辦事地點才接到電話:延期,另行通知。由於事件的性質,或與疫情有關。

當局疏忽檢測後才來收網補鑊,無法制止‘放生一條邨累百業’的閒言。

第四波果然勁過第三波。差別不在確診數,而在無厘頭案佔1/4-1/3。唔好彩既話,只要有一個無厘頭係超級傳播源,佢唔知道自己身有嘢,卻有如噴霧機咁通街行,十日八日後,可能真係搞到要局部lockdown

有咁啱得咁橋,呢波疫情,我撞彩有close to close encounter,增添了我防疫的誘因。原來,因疫情而入營分兩級:第1級陽性確診,入亞博/方艙觀察、治療;第2級與確診者密切接觸但本人檢驗陰性,入市郊‘度假’營,醫療唔跟身。

用近日反修例名人食官司打個唔係幾好聽既比方,確診有如定罪入獄,外界不能送物件來支援;密切接觸但檢驗陰性有如不得保釋、還押候審,外界早午可送乾糧(公仔麵、蛋糕、餅乾之類,不包括冷熱熟食)。

或因港人識飲識食,針對入營的complain多數係飲食:唔好食,唔夠食(可能也因爲近日凍,房內一支公,無聊之下覺得特別餓)。但港有錢、有飲食業infrastructure,營友的早午晚三餐爲何不能多幾樣選擇:basic免費,但提供兩三種較好的自費,例如40、60、80蚊一餐。

第四波同第三波相隔約4個月。第五波最好拖到夏天先離,等醫護、安老院打咗第一輪疫苗先。萬一拖唔住,要吸收第三、四波慢半拍既教訓,於將燃之際截住火頭。

沒有留言: