2020年12月7日 星期一

201207一晨20°C 63%:港府優良傳統慢半拍

大報頭版頭〈屋邨一層12確診 派樽不強檢〉。使乜專家,係人都知:〈自願檢測難阻疫〉。(原文係新港文:〈自願檢測難阻疫擴〉)。

特區抗疫,我最多俾5分。唔能夠話唔作爲,但港英留下的華官傳統,非必要不做,凡事慢半拍。根源在:1. 信港人醒目,自己會執生。2. 公務員薪高糧準,工作一般輕鬆,不怕無功,最怕有過。多定規矩,辛苦自己,同事也嫌煩。3. 人權泛濫後,市民刁鑽,社運惡過官,執正離做,隨時被投訴。何必攞苦離辛?

其間還有官員個人的問題。港官與澳官談疫苗就高下立見。人口只及我地一個大區,薪水遠低過我地,人才照理不及。以下的一番話見於幾日前:

澳門衛生局長李展潤對立法會說,全球研製的新冠疫苗均未通過第3期臨牀試驗,暫只能緊急使用,相信只會為前線人員或需到外地的人接種。澳府洽購的140萬劑滅活疫苗料明年上半年送到;核糖核酸疫苗暫未有到貨日期;病毒載體疫苗估計要明年下半年才供應澳門。3種疫苗選擇哪一種接種,到時會向市民宣傳,由市民決定。

全段145個字,all facts,一清二楚,冇廢話、官話。而且唔收錢、由市民自選。我地既counterpart ng-ng-or-or,講咗一大輪,實質的內容可能唔夠對方三分一。

Sure win? 〈美眾院今表決「庇護港人」法案

趁你「病」,超你班:《環時》年尾請專家班展望來年 料經濟增幅超8%(MP)。趁疫超美可信係國策。

上綱上線:港青guru宏論〈1959西藏vs.2019香港〉入國教。港人冇咁勁係嘛?個時藏人出槍,中央出兵,神人出走,鄰國蔭庇。港去年一冇槍二冇兵三冇神人四冇鄰邦蔭庇。隔鄰反而有足以虹吸/siphon港的大灣區。

駐古巴中國官員腦傷 美報告指向微波攻擊〉:古巴唔喺社會主義國家咩,連自己friend既中國外交官都搞?原來,前一句其實係:美國〈駐古巴&中國的官員〉。不如將第二句個「美」字調離前邊啦:〈美駐古巴中國官員〉。

沒有留言: