2020年12月5日 星期六

201205六晚17°C 63%:I bow my head...

第四波第4次過百,九成本土,無厘頭繼續佔三成。睇多幾日先知睇show組會否接跳舞組力。

靚仔前議員果然係鏡頭前現身倫敦。在位時最叻既係背後攬女官搶手機攞料,於今則是走得醒。預祝靚仔與家人merry Christmas.呢個聖誕話唔定Peter Pan會係chimney落離,賀他與家人得以呼吸自由的空氣。

清晨起身check手機,收到紐約華文報館時期在港同工的訊息,另一個在港的同工中風住院。當時新聞部只有十個八個人,全男班,清晨5-6點開工,午膳時間收工。頭三個鐘,飲水都冇時間。這次出事的同工做事很負責,很好相處。放工後,不時一齊去香港超羣係唐人街開既同名餅鋪飲杯茶食件餅,當時係最平既消費,一個人唔使一蚊美金,因爲慳番花利(台山華僑俗語:貼士)。

後來,我最先回港。呢位同工大概遲幾年,計起也有20多年了。在港幾年見一次。但這次來得太突然,念咗好耐都唔知點反應。因爲,在港每次見都同紐約時一樣,幾乎唔覺老,而家怕最多係‘登陸’。但現在除咗爲祝願,只感到人生的無常。

由此想起一位朋友送我的《聖經.雅各書4:14-15》:

其實明天如何,你們還不知道。你們的生命是甚麼呢?你們原來是一片雲霧,出現少時就不見了。

你們只當說:「主若願意,我們就可以活着,也可以做這事,或做那事。」

我很同意。但現代觀念的朋友會覺得太冇自主性。以美國人的哲學,Keep fighting. Never give up. There is always hope. I am my boss. I own my body.

我會用前三句爲這位同工祈禱。但會同時交給上主,求祂眷顧。

沒有留言: