2020年12月2日 星期三

201202三晚20°C 65%:氣氛好緊張

專家連日警告第四波惡化,氣氛又趨緊張。我估錯,捱啦!

好在疫苗報喜:英美本月醫護、安老就開打,明春照理可普及。香港或遲半年,希望在明秋。但打國產應可提早一季。若此,香港一年後應大致可恢復正常。旅遊預訂明年聖誕啦。

當局說初步計劃全民免費。我以爲這應該是常識,唔喺功績。疫情已拖了一年,政府既損失難以估量。萬一癱瘓全港,連內地都拖累埋。市民願意打,係政府既福氣。仲要俾錢,有冇腦架?

就疫情的源頭,最新的發布對中國有辣有唔辣。

唔辣既係:美國CDC發現,美國去年12月中就有人感染,早過武漢去年底初次公布疫情。若此,武漢並非美國疫情的禍首。

辣既係:CNN獲得武漢去年底的密件,明言對外壓低疫情數據。有人由此聯想,當局也推遲公布爆疫的時間,將秋天說成冬天…。

說到底,有關中方的責任,就像美國大選點票,兩端的說法都有,就看你信誰。但客觀上,近年世人信西唔信中,中國很吃癟。

政治上,黃毛小子再次判刑,處之泰然。但同案的靚女手足初次入獄,痛哭失聲。老毛話齋,今後半年把壞事變成好事吧。Good luck!

沒有留言: