2020年12月3日 星期四

201203四晚17°C 62%:Next--!

 確診冇再升。只不過trace唔到既佔1/3。萬一有個坐地鐵企係你隔離,中咗招都唔知自己衰係邊。

疫情‘無話題,政治正好填補空缺。昨才判衆志3青,今:

1. 2個被DQ的立會議員懷疑走佬。一在美;一在丹麥,據說帶齊上中下三代。後者本說明日返港,但剛才承認流亡。最後可信會落籍英國。但前頭仲有幾十年,除非有身家、英國專業,中下三代想過得唔錯,並不容易。

Who's next?

2. 黎智英初上堂。不准保釋或意料中事。厲害的是:官應控方要求:明年4月才審。肥佬73年來,看來要初嘗一之公的聖誕、過年以至復活節。

但又不妨睇開的:肥佬信天主。老樞機若方便,宗教大節大可上門帶彌撒,惠及營內衆生。肥佬這4個月也正好少食減磅,祈禱、念經、打坐、讀書,潔淨心靈。《聖經》話齋,來春煥發,又是一個新人。前面怕還有很長的路要走。

今天除了政治,還有社會大案:教授殺妻判終身。由陪審一致裁定謀殺可見,今天的港人道德感強,不容法外因素。


沒有留言: