2020年12月6日 星期日

201206日晚18°C 81%:Cold winter, hot pursuit

今天疫情冇大起落。在目前的社會氣氛下,正好藉機突出走佬前議員全家戶口被凍結,質疑此舉‘無法無天’。

有大狀話,事主並未被國安法起訴,單單棄保潛逃未聞會凍結戶口。但有人話,事主曾經手營救手足籌得的款項,可以用洗錢的指控來凍結戶口。

我唔識法律,但凍結戶口直覺上係正常既反應:你全家走嗮,我拉你唔番,唯有切割。你做初一,我做十五。

好在,寫本文期間,港媒引述事主說,家人戶口已完全解凍,並已即時轉走所有資金。個人的戶口也部分解凍。

未解凍部分,可能就是上述的涉事資金。

總之,好事。毛主席話齋,天要下雨,娘要嫁人,由得他去吧。後來者當引以爲戒。

今冬預料會凍過常年,但同期內,全世界都因爲搶疫苗,周身㷫。各國和各大藥廠現正在幕後鬥錢鬥力。研發疫苗最近磅的美、英、中、俄…都趕住出貨、搶先應用,用廣惠天下來領導世界。中、俄尤其想藉疫苗建立國家的品牌,打破西方的信譽壟斷。

唔怕講,好希望中國既疫苗安全、功效長、用法簡單、廉宜、供應充裕。MiC只要做得到,相信港人也不一定非要打MiU不可。但如果中國疫苗靠半賣半送,博的兄弟邦Like,港人唔會吼假。

由於冇乜嘢俾疫苗更搶手,執法當局預告:社團、黑客,…都想截胡、賣假嘢、濫竽充數。到時係城鄉間運送疫苗,怕要出動武警。無疫既旅行、搵工證明肯定有人做假。內地既不法分子相信已摩拳擦掌。

但疫苗今冬輪唔到香港。港人可見將來最hot既,係BNO。今後一年或有幾十萬人新領/更新,十幾二十萬人去英國land,讀書、就業、暫住…,總之,留得落就唔番啦!

我從未係英國住過,好想住下,同美國作一比較,與政治無關。看城鄉布局、人文氣氛、歷史…,直覺上會鍾意過美國。但人又老,錢又冇,更冇BNO。You enjoy.

沒有留言: