2020年12月4日 星期五

201204五晚16°C 63%:跳跳舞,睇睇show?

今日既問題不在確診再破百,而係跳舞組爆到近尾聲,又殺出個睇show組。幾千人排排坐兩三個鐘,疫情點傳,呢一代既AI怕都計唔到。

但政情應該爆得八八九九,剩下的費時既庭訊。黑衣大學生墮樓案,我laap過標題就算。今首次有片睇,好多人寄望真相大白。

由此想起今冬我最愛的日劇《法醫朝顏2》,昨天update第5集。戲裡有男子暴風雨中死在室內,大字形咁仰天平躺地上。一扇窗被吹lum,打在身上,全身chaam滿玻璃,應屬意外。但主角之一的警官時任三郎注意到死者左胸既傷口都幾大,也許覺得冇咁啱,碎玻璃剛好插正心口?建議解剖。不止此,更將滿地既玻璃碎逐一收集,像拼圖那樣還原玻璃窗的原形。看是否有碎片missing,而且形狀與心口的傷口吻合。

果然,最後發覺少咗一塊錐形碎玻璃,尖角與心口傷口吻合…,應屬他殺。

睇法醫日劇,印象最深的是:鑑別1.死亡的時間,大約準確到2個小時內;2.自然死亡vs自殺vs他殺。有時看屍體上的痕跡和反應,可區分致命的創傷是死前還是死後造成。若係死後造成,則可能是他殺後,兇手刻意留下致命的創傷,令人錯以爲自殺。

英劇有一套做咗20幾年既《Silent Witness》,香港電視好似都做過法醫。現實是否也真派用場?

沒有留言: