2021年1月28日 星期四

210128四晚18°C 55%:也是法奴

確診大幅回落到38,但無厘頭佔一半。至少要睇一個禮拜先可作準。

據港大調查,願打疫苗的市民,過去2個月由六成三跌到四成六。我估,因爲美歐開打後,功效無人知,副作用傳千里。港人精過鬼,要到美歐確診大減,顯示疫苗at work,才肯上轎。

至於越老越願打,完全正常。長者肯打就好;後生免疫力強,不妨由得他們去。遊說他們,反會懷疑你別有用心。他們從小只有西方觀念,自我、反建制,慣從壞裏想。對於青壯年,唯一的leverage係旅行權:唔打冇得去日本、英國,好自爲之。

有澳洲智囊爲全球100個國與區抗疫排名,頭3名是紐、台、越。但中國缺資料,未能評分。的確,中國的抗疫力獨一無二,其他國家學不來,因爲冇法子咁控制社會。

由前年的清真寺恐襲到疫情,紐西蘭的後生女總理在一衆國家首腦裏,高唔止一班。溫情和果斷恰如其份。去年只要有個別確診就立即封城。但一壓下疫情就又放開,恢復自由和經濟,收放有致。

難得的是,紐西蘭係西方國家,白人爲主,竟如此服膺。試看歐美社會,活動一受限就嗷嗷聲,甚至以騷亂來回應,充分暴露了西式自由病態的一面。

至於引入未有第三期臨牀數據的國藥疫苗,以防科興甩底,有行政會大狀主張繞過醫學專家,強行落實。又係法奴之弊。只不過以往的奴是港人借英式法律來抗共,這次的奴是中式法家/rule by law。但藉行政力量來達到強制的目的,對民情的衝擊怕衰過疫情,即便能抗疫也得不償失。

我贊成引入國藥。冇科學數據就只能退而思其次,從Thomas Paine所謂的“常識”出發:中方敢讓香港人大、政協打,肯定很有把握。其中若有人有嚴重的反應,唔可能冇人知。

除非你相信:國藥疫苗有兩類,港人大、政協打既係權貴版,厲害好多;內地一般人打既是平民版,弱好多。供港只可能係平民版。

國藥唔對國際公開數據,我估係出於中共的慣性:唔俾外人知道研發的機密,無論是出於科學還是商業。

內地乜都係機密。我1975年十一坐包機隨團上京。飛機降落後,係停機坪想同其中一個團友係飛機前拍照留念,都俾個持槍看守既解放軍喝止。國家請我地北上觀禮,唔明點解唔可以影自己坐既飛機!但上面就係咁神奇。我一笑置之,費事問點解唔可以影。換咗今日既港人,就如捉到痛腳,甚至抗議…。

1 則留言:

匿名 提到...

現在有良知的港人根本不會參與,而且會指責參與的人投共或被統戰。