2021年1月14日 星期四

210114四晚15°C 64%:最終怕係要滴水不漏

國安法步步收緊。按過去半年的效率,到6月底生效周年,反對者恐怕已插針唔入。

若此,日前對路透社放風,話要「徹底改變香港政制」,可信是封殺黃民參政之路。延遲預訂9月的立會選舉只是行政需要。關鍵是,此後公職人員、各級議員、各種選委,公營機構的董事和CEO、重要行會的理事…都不再會有這類人。

普通黃民應可照常工作、生活,但會受到密切的關注,確保其不沾手政治和輿論。黃民裏的名流連專業工作怕都受限,晉升就更難。

至於排除港人的雙重國籍,目的是確保政制純華性。最終可能不再有西方人任公職。西人大狀可出庭,但不能判案。

當然,這純屬我估,毫無根據。你的預見好可能叻過我。但我估,上面以70年的治國經驗,加上開放改革40年走出去,對國際尤其是西方的了解,應付從未經歷大動盪因而理想但幼嫩的港人,綽綽有餘。反對者打一開始就自以爲是,蔑視對手,最終害苦了自己。

今又拘捕了11名據說協助12走青者。由此看,黃鳥2.0沾過手的人數怕過百。以犯罪學看,過程中沾手的人越多,越易走光。我睇刑偵劇,只要hack入網絡其中一人的手機,就幾乎網嗮全team人。當初班靚想走,怕faak散嗮搵路。話唔定一開始就已被gup住,只係詐唔知,任你舞,以便一網打盡。

今後千祈唔好再試。

至於話港警將被捕者的手機、電腦「送中」解密,反對者以爲捉到痛腳。但港警本身亦係中國警察,請上面既同事幫手拆解證物,港人有乜可e?好心啦!搵的真正既話題。靜識得吹毛求疵,太冇出息。

沒有留言: