2020年8月31日 星期一

200831一晚29°C 73%:荒博個幾日認真傑

   確診在~20徘徊了~10日後,首次跌到個位數。鬆綁、開關、港碼...壓力飆升不特已,全民檢測登記明起看跌,後日怕更有已登記者no show.

   日前有人話9成人會受檢。今Bo大話2成啫。聽來較似樣。

   上周荒博幾日。期間林鄭公開鬧醫護唔俾面全民檢測;去年白派7.21大騷既對方阿頭被告埋一份;接住就係Ocean 12,...今更有標題quote律政司:〈法官也會錯〉。Bye-, HK sacred cow! 

   好戲連場。居家反正無聊,不如上網估what/who’s next。

  其中怕最難明既係告埋黑方。一年以來,怕八成市民由事發當時睇視頻直到今日,都以爲「黑白對錯」分明。期間黑即便有出手,但古時話先撩爲賤,人地地頭,人地主導,黑方最多都只係自衛。正如前媒體人問:否則又點會主動報警?

   想得出黑白同源、公平對待,認真夠創意。

   至於Ocean 12,消息曝光翌日,建制報就獨家報道當晚事發經過。但事涉大案,爲免後人得益,權威的放料者必略去某些關鍵。

   據報道,此12人前往西貢布袋澳途中,就已被發覺。但上船前未及拉人,遂通知上面,以致未離開中國水域就被截。愛國大導爲此拍攝視頻,親自演出以振國威。

   左報指老牧師策劃偷渡,或來自六四黃鳥事件的聯想。但31年前之黃鳥與今之黃絲差天同地。當年台前幕後,連揸大飛既都死愛國。今日無論偷渡既定安排既,死都唔愛。

   我又信呢次唔關老牧師事。官司纏身加上國安法,早就俾人𥄫實。郁親都通嗮天,自投羅網咩?

   兵家對壘,心戰在所難免。但好心用的腦,唔好當人白癡。

   當然,班反骨仔女成長於溫室,也怒大腦小,勇多謀缺。係街同綠衫鬥過幾次,就當正係法國大革命、美軍浴血係硫磺島插旗,自大到堪比特朗普。

沒有留言: