2020年8月17日 星期一

200817一晚 28°C 82%:Trump單靠外交能救亡?

   確診再次由~70跌回~40。而且未明源頭~25%,上升乏力,跌的機會大。但病毒頑強,回跌前不知還會gyrate多久。

   當局宣布食肆禁堂食延長一周前,說下周「或」恢復到9-10pm,其實已定案,但講定先,等業界冇咁嬲。

   處於連任劣勢的Trump深知內政做唔出嘢,趕係大選前呢三個月搞外交,用電視頭條來拉票。撮合以色列和阿聯酋後,又臨急臨忙約普京會晤。最衰同中國主席嗌咗交,否則肯定唔放過。

   但Trump又玩4年前既遊戲,鬧完Obama唔係美國生,冇資格做總統,而家又話民主黨女生Katama Harry生而非美國公民,唔能夠選副總統。

   就算Katama既父母都係留學生,但只要人生在美國,就自動係美國公民。呢條法律係美國自己定既,唔喺點會咁多發展中國家既女人,包括中國既權貴中產,係本國有咗就俾幾萬美金飛去美國生仔吖?

   連最普通既法律都唔知,點做總統呀?

1 則留言:

匿名 提到...

Trump 其實同中共一樣,靠低端人口食糊

唯其同性,所以相斥