2020年8月14日 星期五

200814五深夜29°C 81%:Let's see if we could「賀」 錦麗女士

   確診再度在~70與~50之間gyrate。只能說由70飆升的機會不大。但導致gyrate偶發因素多,難說疫情放緩。

   真正可喜的是不明源頭由過去一周十日~50%急降到9/46~20%。不明源頭減,則傳播風險和追蹤難度也相應減。反過來說,疫情爆發的uncertainty減,管控的certainty增。這比確診數下降更重要。

   此前忘了講人大的決定。我估:讓4 DQ做埋來年早已內定,但留俾林鄭去講,讓佢攞分。

   因爲,4 DQ即便留低,建制也夠票。讓佢地嘈多年,以示上邊有氣量,國安冇咁恐怖,也令泛民22人籮籮攣:接受‘嗟來之食’定棄守立會?市民會點諗?

   但明年立選怕唔會輕易放生泛民。今後一年,國安會出盡可用的法律,令很多泛民唔qualify出選。正如黎智英主要衰國安,但十字架揼釘時,加多口地契違約的釘。你有乜漏洞,國安收嗮料。

   Biden終於決定拍牙買加+印度裔的55歲加州灣區左派前律政司Kamala Harris出戰特朗普。我估,呢個女仲惡過同樣係加州灣區出身既衆議院女議長,同惡到死既Trump有得揮。

   早年係灣區競選,請華人起咗個中文名「賀錦麗」。民主黨呢個係傳統精英(溫和派)同進步平民(左派)既配搭。兩人互補係好事,但要看黨內有幾實際。最怕係進步派教條,嫌Biden老,唔夠平民、先進。

   全黨團結一致,號召冇黨派的主流選民,贏面至少有六成。但若唔肯妥協,不排除會放生阿Trump。

   歷經4年前俾惡人爆世紀大冷的慘痛教訓,美國左派應該心裡有數。 

1 則留言:

匿名 提到...


我用過 www.cantoneseinput.com , 廣東音輸入,英詞也可以。