2020年8月10日 星期一

200810一晚30°C 79%:Pls bow ur head and pray

   今已兩博。但拉黎智英和家人、左右手爲國安法祭旗,還須留個記錄。
   67年暴動期間,港英也拉過文匯、大公社長、老總。但當時左派搞文革式鬥爭、當街擺土製炸彈、監生燒死日日係商台鬧左仔既林彬...,拉左仔怕有八成人叫好。而家也有好多人憎黎智英,但爲拉佢叫好既有冇三成?
   今晨百計軍裝操上壹仔大樓,在辦公樓層的通道裏左盼右顧,勒令停工....勁過日劇常見的執法人員突擊搜查懷疑貪腐做假的大企業(最新的一幕係《半澤直樹2》裏奸角帶頭搜查半澤主管的證券投資部,但被後者搶先一步銷燬證據)。
   港、日人員搜查時同樣咁惡。日本隊一踏入辦公樓層就大喝:所有人放低手頭既嘢,行埋窗口。期間唔准傾偈、用手機,怕係understood。
   但香港更威。睇日劇,通常係警方(對付白領犯罪的搜查二課)或國稅局上門,一律黑西裝。即便係國安部(日文稱「公安/kuo-aan」),同樣西裝筆挺,但或者貼身有槍。從未見軍裝上大機構拉人。但國有所好,港出軍裝震懾通敵、賣國...之人,又可以理解,至少俾Trump/Pomeo睇下(冇印象荷里活影視執法人員搜查辦公室的場面)。
    睇國安法條文,肥佬恐怕都幾濕滯。但舊年年中起反修例,到而家已搞咗唔止一年。近月形勢急轉直下,相信佢都預咗。今天甚至有港方代言人話:當局爲防外力,「不惜代價」。怕只能放長離睇。
    接住係人都會諗:Who’s next?月前藍營傳過99/100人既名單。且看拉人的次序跟得幾足。
    晚了,要早起晨運,離唔切講西方如何反應。西媒勁炒理所當然。但中西早已撕破臉,炒新聞已冇作用,要看是否有嘢入肉。Pompeo相信12小時內會開口。

沒有留言: