2020年8月10日 星期一

200810一午後32°C 73%:全民檢疫都幾係嘢

    謝留言。說董船主對海員免檢有貢獻,有可能。同理,一次過撤嗮對食肆的限制,尊貴的行內大佬相信也出咗力。
    回到疫情:
    08.10:確診停留在~70上下,源頭不明仍在22/67~33%徘徊。與昨一樣:今後睇跌多過睇升。希望我言中。
   獲委全民檢疫的3華企預算開足24小時,14天可測600萬人,亦即日均43萬,每間華企日均14萬+。
   我非專家,但憑常理,檢疫分外、內兩part:先向市民收集樣本;然後送往化驗。內part係硬嘢,只要內地出夠人手、分析劑、儀器,絕對做得到。
   難既係每日收集43萬人的唾液/鼻液樣本。假設18區分設43個站,每個站日收1萬個。但化驗室可24小時開工,收集站最多朝八晚八(平均每區2.4個收集站,相距都幾遠,唔通要的婦孺老弱天黑後,搭車離交料咩?),每個鐘要收成千個,大約3秒1個。
   試想,每個樣本要當面check身份證、地址(?),問過收集樣本既過程,確保合宜,然後打字出label,貼係樣本上,怕要成分鐘先完工。若此,每個站要有3-4個檔口,先能確保每個鐘收1千。否則,市民等交樣本等到傻,到時又complain。
   做好後面呢個工程都唔簡單。

沒有留言: