2020年8月20日 星期四

200820四晨29°C 83%:來去如「風」

    一早起來,「實時」頂上係〈特朗普:黎智英是勇敢的人 向他送上最好的祝福〉。可惜他不是天主,連Papa都不是,否則黎智英就冇死。但莫怪,他正急於自救,手裡即便有Trump card,也要留俾Biden。但話說回來,大美國總統講到呢個地步,精神力量多少係有既。肥佬仍可苦中作樂。

   歐聯拜仁昨晚半夜3:0大勝里昂,賽果正常。如果決賽鬥PSG,怕都要捱夜,上網搵下窿路。拜仁effective,PSG則可能靚的。但打波除咗技術、配搭、戰術等基本因素,好講氣場,隨時可以成爲決定性因素。我會望PSG贏。But who knows.

    今年唔知係唔係疫情作怪,歐聯和歐霸一向最賣錢的英超、西甲、意甲罕見地四強止步,球王美斯、C朗盡被淘汰(美斯輸8:2可能係今生之最),德甲、法甲二奶升大婆(x這句話政治不正確,齊人的豪門尤其顧忌)。值得一記。

    擒日既風名副其實來去如「風」,來得快去得快,風過後復工更快。昨上午睇新聞話下午復工,已心裡有數:百萬人係屋企食完晏趕番工,5點過後又要趕放工,可能實番3個鐘,逼車3個鐘,增加播疫風險。疫情至今7個月,怕都荒廢咗幾百個鐘,唔至在放埋個晏晝啦!

1 則留言:

匿名 提到...

昨日實際上有上班的人似乎不多