2020年8月20日 星期四

200820四晚29°C 86%:Sense and sensibility

   本來習慣晚飯後上博。昨晚臨時有事。今晚亦然。但趕在休息前,寫幾個字。

   確診接連3天<40。今更跌到18,未明源頭~30%。我估跟住個一周十日既機率係升3:跌7。但今日既低位怕真係因爲昨打風,少人檢測、報數,要睇多2日。

   鬆綁的壓力即時大增:大衆會又再hea,商界逼復業,民粹催派錢。至此,明知會爆第四波,也只能順應。但可打個折扣,吸收第三波的教訓。

   羣體抗疫係科學(理性sense,傳播力、殺傷力)vs政治(感性sensibility,羣衆承受力、政府執行力、經濟實力)的角力,只有玩precarious 的平衡、求取closest approximation to the public welfare,冇絕對正確可言。任何人都能找到理由媽。

   科學家要明白:而家人權無上,750萬人唔係實驗室裏任你舞甚至殺的7.5億粒病毒/細菌。政府受掣肘,某個程度上要買羣衆怕。

   除非係北韓,或者有內地咁既強制力,邊個屋邨有case就封邊個,唔俾出入。

沒有留言: