2020年8月23日 星期日

200823日晚30°C 78%:親近大自然

   今天的疫情與擒日幾乎一樣。Confirmed=25,其中Local=19,Unknown=8~30%。確證舒緩。本周(以星期日爲一周第一日計算)如無意外,L、U可望再降一級。

   但港媒報道不應照搬英文。用單位數尚可。雙位數由11到99,差天同地。750萬人若每日99宗,按人口比例,嚴重過南韓4,500萬人每日300單。南韓反應好快,已經要再次lockdown。

   我地不妨以10爲單位,人地用1-4級來區分毒性,我地既疫情每30個case升一級。0-30 I級,31-60 II級,61-90 III級...。去到IV怕就要考慮lockdown。

   今晨早起。或因此,見到久違的一group三隻黃冠白鸚鵡。鸚鵡髻好cute,但叫聲chaak,冇其他鳥好聽。

   近月幾乎每日晨運,邊做邊望太陽、留意各種鳥的形態。常見的有4種,白鸚鵡、身長大概20cm的褐色鳥(我從小係城市人,冇乜自然界常識,動植物幾乎一概唔識。到此年紀,也懶得再學)、黑烏鴉、褐色的麻雀。其中以褐色鳥最唔怕人。我想,抓一把粟,這種鳥怕會過來,從人手裡吃(當然要戴手套)。

    更巧的是,大約9-10am,首次有蜜蜂飛入屋,大概因爲我開咗一線窗。最接近時,停在我正在看新聞的平板上。我唔敢郁,因爲離我不過1.5呎,怕其受驚來針我。等咗一陣,趁其在室內繞圈,輕輕將窗推開多的,希望其搵到出路,番去大自然搵食。我個房冇花俾你採蜜架!

沒有留言: