2020年8月1日 星期六

200801六晚1號27°C 87%:Second strike

    昨晚傳來國安法second strike:通緝6個身在海外既後生,指其「裡通外國」。其中六四、佔鐘行頭既老牧師長居海外個仔(按:先前寫錯,謝蒙網友更正)成爲國安法下第一個被通緝的外籍港人。5個本土港青回家之路被封,怕只會豁出去,學半澤直樹「加倍奉還」。
    6人在港的親友相信仍可出外與其團聚。但或會有人check住,甚至被請飲latte。內網恢恢,冇疏冇漏。
    出手係國安的「本份」。意外的是先攘外而非先安內。試下港人點反應,然後再向在港的名士埋手?若此,誰是狀元、榜眼、探花,相信大家,包括佢地自己,心裏有數。到時西方不排除會向香港的經濟下手。
    而且,一拉開人,今後一年怕有十萬八萬港青到英、澳、台、加、美...留學、打工、移民...。但內地應已有準備,派精英南下接管要塞,拉近750萬人的藍黃比例。
    至於話唔承認BNO,最多係唔准在港既人用BNO上機,逼個的唔想做中國人既港人不得不申領特區護照作出境用(註:除非改例,否則港人入境用身份證,無須護照。至於話唔俾BNO人攞回鄉證,呢的人本來就唔會上去)。心理上委屈,但此外並無實效。

沒有留言: