2020年8月11日 星期二

200811二晚30°C 83%:疫喜亦憂

    08.11二:確診由~70驟降一半到33,27日以來最少。源頭不明~50%。今天的50多宗初步確診若明天證實虛驚,則第三波或真的開始放緩。好運!

   黎智英cont.:昨上博就想到,但忘了寫。Q1. AD使唔使摺?Q2. What about Lai’s 美國親兵Mark Simon?

   當時就諗: Q1下策封,中策逼售,上策收購,化反爲”正”,去黑成”白”。Q2則大概係:人不在港。

   Q1、Q2係行家都念到。今晨當事報固隻字不提,法治報也當冇到。保衛自由重要過知情呀嘛!

   但Q2被藍報踢爆:人地自稱在美東。我估,此刻在美京忙於營救。

   至於Q1,唔使港聞講,睇股價就知:昨插水,今一度狂彈近7倍,收市較昨升3.3倍。顯有人賤價掃貨博收購。出於故業,我係金融旁觀者。否則也會係仙位搶貨,幫補醫生費。

   不過,AD近30年來係國際知名的反共號角,精於表達(有人會話’煽動’),影響力一枝獨秀。一旦要由黑變白,唔單只考人,仲有冇咁既號召力。

   昨起初唔明,國安出擊,點會告欺詐?原來阿壹大樓還有非傳媒用途,有違地契。一次過告埋,等人知道肥佬除咗國安,仲有其他濕滯,也間接話俾同道知:你既鴨血雞毛我都掌握嗮。

    行內的死對頭鬧咗幾十年,終見肥佬上手銬出鏡。除咗力數此前〈累計五案七罪 佔中尚未落鑊〉,更咒其本命年犯太歲,〈恐年尾獄中過生日〉,到時運勢跌落谷底,過年難逃營運危機。

   但肥佬有天主保佑窩,與玉王大帝邊個厲害的?

   講到最尾先醒起:有關肥佬,被捕至今最重要既係:

   美國反應出奇地溫和。Pompei顯得無奈,副總統Pence措辭空泛。除非措手不及,臨急回應,否則黎怕不能指望Sam叔幫手。

沒有留言: