2020年9月1日 星期二

200901二晚30°C 79%:8.31 2.0,好!

   去年8.31被暴殺的義民,周年忌辰剛在倫敦復活,港就變本加厲:當街打孕婦、噴胡椒。母嬰暫時安全,但點知冇後遺症?今世有咩事唯PK是問!

   8.31如今已連續2年,足證係港殤日,今後每逢這天就在全球各地紀念。

   昨在美國LA揭幕的港人抗爭塑像完全正確,香港確係搞緊法國大革命。邊個係Louis XVI和Marie Antoinette已很清楚。Robespierre、Danton, please stand up!

    今日既確診只有1宗源頭不明,擺明係同上面夾埋離開關,放多的人落離,取代本土既義民。這與借全民檢測放的專業人員落離,是同樣的陰謀。最終係踢走本土既醫護,將公共衛生大陸化,從而控制我地750萬人。

   

    OK,連登式「創意」發揮過,講番真既。檢測首日,我也趁機外出飲下午茶,兼買餸、飛髮。滿載而歸,但火龍果加幾隻牛奶蕉好重,孭到死死下。但孭得本身就好感恩。終有一日孭都孭唔起。Thank you God!

    久違的下午茶檔,乾牛河仍然夠火候,而且平通港九。但今午好少人,坐落壓力少。過幾日再去嘆星米。星米雖然冇初初咁好,但仍算可以。

   檢測既服務,以我所在地點的經驗,就認真麻麻。食晏時間原來鎖門。下午重開既第一批人,早到既話罰企,門口冇蓋冇櫈。而且,開門唔準時:我數住,遲大約7分鐘,門口多過10人。食晏理所當然。但唔可以留兩個同事係度,開門讓先到的人入大堂坐住等?

    14:20到,前面大約有10人,到走得係14:55,頭尾35分鐘。場內工作人員,一眼望去至少比來檢測既多一倍。20人伺候10人,要35分鐘?又唔喺睇醫生,把脈、聽肺,問病歷...。總之,leave much to be desired。

   但此役很值得。多少明白了,香港彈丸之地,300萬人投票,爲何要翌晨天朦光才點完。人地美國成個中國咁大,大選1億票+,絕大多數午夜前就已得出結果,白宮新主人凌晨就已declare和發表當選演說。當然,我地選特首遠遠快過佢地,投票後通常1個鐘就已揭曉,甚至未投票就已可以去飲茶。

    今午的經驗,多少證實了我對香港制度的「偏見」。個人有效率,但一到全港規模就死梗。但這正證明我地港人政治上正確:我地反集體由心反到出骨,同大陸剛好顛倒。佢地係呢方面咁叻,因爲係totalitarianism(全能主義),我地係完美的individualism。水火不容,唔使指依融合啦!

沒有留言: