2020年9月23日 星期三

200922二午夜28°C 83%:問君能有幾多愁

疫情緩,政情接力上。

12港青身陷鹽田第3周。家屬、泛民...升高姿態救人。最新的質疑是:在港水域被內地捉走,並非在內地水域被捕。換言之,內地違法扣人,應立即交還給香港,依港法處理。

看日本刑偵片,警方逮捕疑犯時,口說:“現在是x點xx分,我們懷疑你謀殺xxx,現在逮捕。”

不知道內地海警/公安/武警/海關...逮捕這12名港青時,有沒有大光燈照住,實時錄影,用普通話大聲講:

“我們是中國海警(xx)。現在是xx年xx月xx日xx(24小時制)點xx分,位置是北緯xx度xx分xx秒,東經xx度xx分xx秒。你們乘坐的香港船隻執照號碼xxx號,未經准許,由香港水域進入中國水域,違反中國法律xxx條的出境許可...。現全船人員予以逮捕。”

我估應該有錄影,但念白怕冇咁詳細。縱使愈詳細愈能堵反對者之口,但按內地習慣,詳細到秒的方位怕屬於國家機密,不能公開。

諗得出用12港青被捕的海域誰屬來質疑林鄭,叻!反對者做實事的能力我唔敢講。但捐窿嚹,有咁衰念咁衰既本事,絕對要寫個服字。深知只要市民討厭政府,無論講到幾衰,都有好多人buy,令當局陷於被動。佢點解釋,市民都信佢身有屎。

或者係我睇唔明。TikTok的形勢突然又急轉直下,Trump反價天比高,似乎唔賣盤就拉倒。

我對TikTok毫無興趣,連裝app都懶。40年前係美國,晚飯後消遣,通常睇Sarah Vaughan主持既Solid Gold(金曲)。連人帶狗跌落水笑一餐矇的America’s Funniest Home Video,當時就覺得無聊,唯一既意義係減壓。但我冇stress,因此傻笑對我冇意義。今日社交網絡上既視頻,基本上係呢個概念。

此外,視/音頻係serial資訊,幾乎要由頭睇/聽到尾先知想講咩。透過WhatsApp傳來的,超過2分鐘,我幾乎都唔開。用2分鐘睇文字,得益多得多。

視頻我通常只睇生活性的,尤其是自己適用的老人保健、家居常識。

如果你愛TikTok, good luck.

這兩天最有’趣‘的是:匯控跌破30蚊,25年最低。記得我做工個時,都有過一兩手,就係30蚊價位。但後來懶跟,早就放咗。

匯控落到呢個地步,純屬政治,無關業務:由中美左右逢源,突然反過來兩面不是人,美國罵它放縱洗錢,中國或列爲不可靠外資。

兩三年前個兩句投資打油詩,今天怕要改成:

問君能有幾多愁,冇賣匯控炒咗魷。

沒有留言: