2019年4月29日 星期一

190429一=39+13晚:初次複診

出院後初次複診。
鬧鐘起床。0830到醫院,先照X光,0900過後完成。然後上9樓日間治療部。原來我個case,出院後初次複診不同一般複診在樓下,當入院1天收費。
約1130入醫生房。不是住院時每朝巡我床的女醫生。
說:X光OK。有冇乜問題?
答:腰左邊痛;住院時有過尿道炎,回家後復發,食屋企剩落既抗生素,舒緩咗,而家小便到尾熾熱。但食唔夠一周,唔知會唔會復發?
說:呢度係骨科,唔係醫尿道炎。飲多的水,保持小便暢通...。你要既話可寫紙睇門診、泌尿科。
答:哦,咁又唔使!
(呢位醫生唔係住院時跟我 case 既,或者冇諗到我鈉低,俾醫生限飲水。院方到我出院都冇話,鈉係唔係回復正常。我唔知答案, 又點咁放手飲水?
但我個 file 成寸厚,臨時派俾呢位醫生,邊睇得嗮呀!有AI 係幾秒鐘內睇嗮我個case,用三句話講俾佢聽就好啦! )
問:想唔想做下物理治療?
巴不得啦,我 up 頭多謝退出。頭尾約3-4分鐘。
下次6月中複診回復正常:一樓大房,收費如一般複診。

物理治療既女主管竟然記得我個名。見我撐住四腳架,話你住院時可以用stick行...?善意的批評,我恍然大悟:用架行,上身前傾,不利腰傷。我話,以為用架穩陣的。
治療師說,你出院反而好似退步咗,面色唔係幾好。要食番多的嘢,大步行,好似平常行路咁。
我的了解是:你出事前行路係正常既。而家要行番平時咁,練番的肌肉,唔係行傷殘人士既碎步。
接著安排我坐上好似gym既單車機。發覺左腳踩到盡會痛,只能 就住,踩咗5分鐘。
接著第二個運動:左右腳輪流上落踏板,當行樓梯。
最後,職業治療師與我重溫起居的細節,例如扶床邊起床。
好感激呢位C 姑娘,5*。但下次見唔到佢囉。Best wishes。

在日間治療部兩個幾鐘,路過的醫生何止十位,各有特色。
有一位男Dr,住院時負責我鄰床既case。今天又見佢。笑容可掬,語氣誠懇,鼓勵複診者:「冇事架!」佢既病人好有福。

複診完已中午,索性去醫院飯堂,家人少張羅一餐。
出事近兩個月,第一次光顧食肆。晨早趕複診,冇嘢落肚。飯堂既豉椒肉片炒河竟然食到一半,好耐都冇咁叻。C姑娘,我做到啦!

1 則留言: