2019年4月16日 星期二

190416二Day39午陰雨:出院前的最後OT

出院前最後一次做職業治療(OT):
1. 站著用左右腳輪流上落踏板,模仿行樓梯。惜板太薄,大概只有梯級的三分一,做得再好也難保真能上樓梯。如是大概行咗十五分鐘。
2. 雙手轉動一個垂直的輪盤,面前屏幕的影片會隨著改變風景,就像揸車。
昨天的風景好似歐洲鄉間,睇耐咗好悶。今日好好多:似乎係阿姆斯特丹,我坐在船裡遊運河。每次經過拱橋,橋上的人都會揮手。
但輪盤有重量,相當於負重,轉十分鐘都幾攰。昨天做完甚至作悶,驚嘔。今天好好多。
3. 三種運動最Like:坐在輪椅上,面前用繩吊著一個小型足球,輪流用左右腳踢出去。既輕鬆又夠娛樂性。
大學後第一次踢波。也是十分鐘。踢到後來,熟能生巧,踢出去準,球蕩回來也幾乎都接得住。可惜屋企不易setup,否則在家都繼續玩。

1 則留言:

匿名 提到...

家裏有張扶手的坐椅可助力撐起立,膠的扶手椅很方便搬移,我用了十多年也可以,梳化就不好了。