2019年4月15日 星期一

190415一Day38午後雲:Countdown

週末過去,病房恢復full speed。醫生今晨早過平日巡房。確定明出院。
今晨獲安排學行樓梯,希望回家可應付日常起居,減少家人的負擔。
治療師兼俾我做兩種站立做的復康運動。前後至少20分鐘,發覺痛楚增加。剛做完胸口悶,擔心會嘔。
做完運動後,等了很久才回到病床。連忙上床休息,午飯也不敢坐著吃。
骨科一般入院即日做手術,頭尾住院4-5日。絕少像我這種一瞓個幾月,期間又幾乎無須用藥開刀的異類。
住得耐,也就見得多同房出入,從中學了些說不定有一日輪到我的經驗。
例如,有同房知道我跌落樓梯,問係唔係戴漸進鏡。原來,戴唔慣既話會有錯覺,從而叉錯腳。
我雖然唔覺有呢個問題,但都要諗諗,係唔係出街改戴非漸進鏡。
又例如,唔止一個房友由於大髀或腰腳的傷患,做過三四次手術。頭幾次癒合欠佳,又或觸及神經,影響身體其他功能,困擾了幾個月。要到這次才算搞掂。
苦的是,辛苦咗好幾年;但喜的是,最後仍然成功。或者說,開刀的方法有所改進,希望在人間。
但有同病相憐者說:敏感部位,可以唔做手術最好唔做。
Thank you God.

1 則留言:

Patrickov 提到...

恭喜崔公可以回家