2019年4月26日 星期五

190426五39+10午後:使乜急!

逃犯修例第一個casualty?銅鑼灣書店案林榮基為此遷台,計劃定居。

佔鐘9子案的法官係比較傳統。
但香港有史最大的帶政治案件擺明要上終審。到時的國際大法官自會考慮公民抗命呢類高層次名堂。擁躉急乜嘢?

斯里蘭卡恐襲死傷破紀錄,舉世致哀。但也說明了何謂"failed state"。
早有線報,但竟然只報總統,唔報總統唔Like 既總理。而家死幾百人,總統炒防長、情報官就算,既冇表示哀傷道歉,國人也似乎唔質疑。
死亡人數飆升到350後,驟跌回250。理由是忙亂中重複點算了很多殘肢之類...。
官方反覆強調,施襲者富裕、有學識...。即係話:班友唔係盲毛,事前難料,有怪莫怪?
官方說這次8連爆係報復血洗紐西蘭清真寺,國際上似乎也無人和應。
190428後補:印度說,4月4日就已通知斯里蘭卡,可能會有恐襲。
乜國家離架?

沒有留言: