2019年4月6日 星期六

190406六Day29午後:老母如假包換的親生仔

清明翌日,連續第二日見陽光。
病房繼續缺人,特別係阿姐,房友午飯落床上床都要勞煩姑娘。阿姐和姑娘都好辛苦。
見阿姐來斟水,問仲未收工?姐話,收三點。我豎起拇指。點知阿姐笑笑口 ,下一句係:你十一點又見我架啦!
放八個鐘,扣起來回醫院既時間,得幾個鐘休息、做自己既嘢。
房友都好開心有你幫手,但又唔想你咁辛苦。上天保佑你,阿姐!
有同房看似出院。說看似,因為未見有人來接,話唔定是轉院。
午飯後來抽血。入院至今被限水intake,因為血鈉偏低。老母的遺傳。
我大部分已知的生理traits都來自老母,在富裕社會裡是另類:食極唔肥,低血壓、輕微貧血... 。故唔憂三高。但反過來有暈低、腦缺氧的風險,腦溢血的反面。
這亦是長者常見的問題。
月前去安老院探老母。她第一次對我同妹講,字眼不記得了,但意思很清楚:咁長命做乜?早的去,唔使你地咁辛苦。
我其實唔辛苦。辛苦既係我妹,每天下午去院舍兩個鐘,幫忙照顧,確保安全。包括前十幾年在家照顧,加埋應有15年,期間連深圳都去唔到。
先父八十年代初兩次中風,在家半癱瘓咗幾年。我不在港。當時住唔起安老院。母與妹照顧,捱得好辛苦。而家輪到96歲的老母,總算入咗安老院,進咗一大步。
希望到我晚年能突然離開,避免家人受苦。
《楢山節考》看似赤貧深山古時的殘酷。但想深一層,今天的富裕社會就不需要?
May God have mercy.

沒有留言: