2019年4月11日 星期四

190411四Day34午後雲:感謝王德馨醫生

第三日由治療師扶住用拐杖練行。
昨腳軟,今好啲,但未夠穩。Ward 走廊人多,一見人就窒步。
三兩個治療師要照顧全Ward 幾十人,每個房友每日只有幾分鐘。幸虧今日起,獲准在探病時間,由家人扶住行。這就可以每日行十幾分鐘,加快進度。希望這個週末,在家人協助下,能行得穩健,無須攙扶。
謝網友留言。近日學如何從床上起身,以及反過來行埋床邊再瞓番。要盡少觸及腰傷,關鍵是瞓在床上,碌到床邊,腰不離床。然後用手扶住床邊撐起身。番上床則反轉程序。總之一味靠碌(滾)。
學識呢招,回家後,相信能自己起身,撐住拐杖去洗手間,然後瞓番。若此也就無須租用電動床。謝謝網友代為找到的資訊。
回家多了信心。
謝謝網友告訴我,原來我兒時在廣州的救命恩人王德馨女醫生,是香港王肇枝中學的創辦人,與我和父親同樣在49年後來港。
王醫生醫好我的骨結核時,我還未懂人事。但其後幾歲,每次有病,母親或湊我的阿燕都抱住我,坐三輪車去睇王醫生。王醫生既醫務所離我住既大新路很遠,係唔係西關?
但至今記得當時的情景:走廊擺滿酸枝椅,一眾母親抱著幼兒候診。輪到入診症室,古色古香的大廳,四周的酸枝椅同樣坐滿抱著幼兒的母親。哭聲此起彼落。
我由幾歲起,逢有病必係急性腸胃炎:不停地嘔,食乜藥都止唔到。嘔到虛脫,最後乾嘔黃疸水。
王醫生的治療也很簡單:用當時成寸粗既針筒作靜脈注射。
醫生用針咭入我左手臂彎時,唔知係唔係嘔到傻咗,我睇住,但係冇大喊,直至打完幾百cc 藥。
通常一針就止嘔,複診一次。但下次有病又係咁。
12歲來港後,未再有急性腸胃炎。會晤會係廣州既食水、食物?
衷心感謝你,王德馨醫生。得知你篤信基督。我如果知道你也來了香港,相信會去睇你。

沒有留言: