2018年7月1日 星期日

180701日晚30°C 78%:C朗和美斯同日飲恨

   無巧不成書,世盃昨16強開打,兩大球王殊場同歸。下屆,C朗37歲,美斯也35,即便再打,也難望奪冠。兩大球王幾注定此生無世盃。一對瑜亮終於equal了。
   阿根廷對法國輸後衛;烏拉圭贏葡萄牙在於有雙鋒。
   要說馬後炮,法國無疑得好,但阿根廷輸在第三球。此仗的法國MVP在龍門前幾碼的左輔位標前,阿根廷6號反應遲鈍,被拋離兩個身位。此球輸得難睇,法國打順,阿根廷洩氣,隨即輸埋第四個
   由此記起,人都崇拜英雄,讚入波唔讚擋波。未聽說有球王係後防,包括門將。但世界級賽事,對方在30碼內起腳都好危險。及時閘住對方射門,相當於爲己隊入波。足球應學籃球計封籃,每閂一次射門折算爲己隊入半個波。
   而且,拉美強隊慣性攻強守弱。世界勁旅或只有意大利守強過攻。
   烏拉圭雖然兩個波都屬卡雲尼,但我更歸功於第一球阿蘇拖過對手,第一時間斬出的落點,以及第二球,隊友第一時間邊走邊撥左,造就卡雲尼切入空位「燙」個靚波。
   C朗的罰球未能再演分組賽第一天的神奇,也就係咁大。
   C朗、美斯和賽前被熱捧的埃及沙拿都出局。法國昨天包辦兩個高速動態入球的Mbappe(看姓氏可知正宗非洲裔),或會被捧成新比利。
       收工,等睇西班牙vs東道主。

2 則留言:

Patrickov 提到...

俄羅斯人高但波屎,西班牙則跑得唔夠快,結果要互射十二碼。不過俄羅斯扳平一球有黑哨之嫌,或者球證怕俄國出局會被落毒。

俄羅斯十二碼勝 3:1

Patrickov 提到...

更正:俄羅斯十二碼勝 4:3

另外,Mbappe 在世盃之前已被捧成「新亨利」(Thierry Henry)