2018年6月19日 星期二

180619二晚30°C 78%:英格蘭有好開始

   英格蘭昨首仗補時險勝2:1,港酒吧好生意。但半夜對突尼斯,我連看了幾天後放棄。只盡了亞洲義務。
   韓國對不算強的瑞典,被㩒住離攻。MVP係龍門,否則點只輸一球十二碼。
   看AD,原來韓、日都青黃不接。看來等一陣日本也凶多吉少。
   至於比利時淨勝巴拿馬3:0,原來此歐洲小國近年好勁。我平時懶睇,要補的課。
   退休以來,以這輪睇波最多。功勞要歸俄羅斯。時差冇西歐、美洲咁大,8點和11點的兩場都可應付,半夜2點就只限大波。
   但每日睇完匆匆上博,結論縱相差不遠,難免疏漏。例如,尼馬被瑞士jel,與美斯被冰島死纏,雖然都屬超技術,但本質有別。美斯對住班大舊佬冇符,但也冇傷;但尼馬真傷,幾乎一帶波上就被拖低。是悍矛之別。
   但說到底,南美球員矮細慢過歐洲,技術高一皮先保得住優勢。
   C朗對西班牙能單天保至尊,與尼馬對瑞士除了對手斯文,也因爲高1米85(6呎1),彈力過人,速度高,體型fit似健身教練,腳與同樣食糊,早期甚至識插水用詐維京佬怕也阻唔住。
   但尼馬、美斯矮細,冇頭槌,純靠腳法穿插,辛苦很多。

1 則留言: