2018年6月16日 星期六

180616六午後豔陽31°C 61%:Too soon to judge if he WON

   特統對500億美元中國貨加稅,中方稱禮尚往來。我還是不太擔心。一來只是起先說的四分一,佔貿易額不大(對中招行業的利益又當別論);二來雙方會繼續還價,最終非互插一刀難下台,但不一定比500億壞。
   即使我估錯,最後壞得多,以大陸今天的財力,長遠也只是一次三號波,可警醒更好。
   *至於特金會,西媒囿於意識形態,繼續鬧金諷特。既怕自由世界俾共產惡魔呃,也借“Kim Jong WON”(:"Economist" 0616封面)來刺最愛自詡的特統。
   但其實一句講嗮:「觀其行」最實際。睇佢炸咗核試場後,月內攞唔攞得出其他實質。真係靠呃,好快就爆煲!。
   相比之下,睇佢「冶」遊獅城,翌日即對國人宣揚,怕更能反映他的意向。或無可能去到獅城咁盡,但想步中國後塵,怕有七成可能。

沒有留言: