2018年6月17日 星期日

180617日午30°C 64%:美斯果然係命

   剛連睇兩場。
   頭場法國技高一籌,但被澳洲憑身型體力鬥志幾乎拉平。雙方各入一個十二碼,最後勝負睇運。法國最高身價的Pogba尾段大腳抽射撞橫樑落地彈出,影像確定已過白界。法國憑此險勝2:1,但表現缺冠軍相。
   澳洲06年由只有蚊型島國的大洋區轉入亞洲區,記憶中每屆都能入決賽週,與東亞兩強的韓日不相伯仲。在決賽週雖然陪跑,但對歐洲、南美輸得好睇。考慮到其偏處地球一角,對外交流不易,國民愛欖球和戶外活動,足球又不像中東油國靠請槍,有此成績值得自豪。
   這隊澳洲還有一奇景:隊長Jedinak既巨鬍似虔誠的伊斯蘭,又似紐約既Hasidic Jew。對手拉唔住衫時,萬一掹鬚都幾痛苦。   

   唔敢唔信,美斯爲國出征二奶命。
   昨帶領阿根廷首戰,以爲可用首次入決賽週的冰島祭旗,點知俾技術普通但高大強悍的維京人4411加拉扯推撞抵消技術優勢。唯一贏面的十二碼也被隊長大人係咁一腳but埋去被擋回,成爲決賽週兩日以來,唯一宴客的十二碼。
   美斯衰咗後,博命想贖罪。但俾對方幾個人死纏,扭極都擺唔甩,勉強起腳又冇運。
   埋單1:1,人口只及中國一個鎮的冰島,在世盃亞軍身上奪得決賽週的第一分。
   其實不止阿根廷,巴西亦然,南美勁旅往往被本身最強的腳法所累。慣拖波,易在西北歐的高速高壓下失拖。推拉撞雖然超技術,但未至傷人,任你罰,耐佢唔何。
   南美人技術要高一皮,才可望抵消西北歐人的高快悍優勢,否則就劣幣驅逐良幣。   
   睇美斯在場上的無奈,有時係幾心噏。
   但冰島隊最有趣的是:隊裏23人,有22個姓-son(港譯臣)。-son的字尾顯來自男人大嗮的古維京。生仔叫Johann Iammyfathersson冇問題;但生女叫Mary Iammyfathersson?
   這方面,斯拉夫民族較平等。生仔字尾用-v(夫),生女用-va(娃)。女仔唔使硬跟男仔姓。冇人唔知網球場上既Sharapova係女人。
   相對沙特,冰島隊同樣值得注意的是,清一色Viking look金髮白人,不靠外援。當然,冰島雪多過人,冰甲難覓觀衆,過江龍唔吼。但10萬本土人有此成就,絕不簡單。下次收起超技術就好。

沒有留言: